Dagens höjdpunkt

Efter jobbet när jag kommer hem brukar jag alltid gå igenom en massa nyhetssidor och bloggar för att hålla mig uppdaterad om vad som skett under dagen osv. En av dessa bloggar sticker ut mer än andra tycker jag. Det är alltid den jag klickar mig först in på när jag tagit tag i datormusen och börjar knappa på tangentbordet. Bloggen heter peffling och det är Stephanie som skriver den. Jag gillar sättet hon skriver på. Det är roligt, allvarligt, kaxigt och en gnutta humor inblandade i inläggen. Dessutom skriver hon mycket, så man har alltid något att läsa. Men när det börjar lida mot sitt slut (det sista inlägget hon publicerat alltså) så vill jag bara ha mer. Är jag beroende?


Kommentarer
Postat av: Stephanie

Vad snäll du är!! Jag läser din blogg också. Även om jag bara förstår hälften av EM-snacket. Men du skriver pedagogiskt. Det finns goda förutsättningar för mig att förstå fotboll genom din blogg ;- )

2008-06-18 @ 19:57:00
URL: http://peffling.blogg.se/

Skriv vad du tycker om inlägget:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mailadress? (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?

Vad ville du lille vän?

Trackback
RSS 2.0