Vilken pers

Satt och nästan svettades ihjäl idag vid klockan 08.58 för jag var så nervös att jag inte skulle få biljetter till Sverige - Danmark den 8 september. Men jag var nog banne mig först och fick biljetter för vid klockan 09.03 var min bokning klar. Testade att försöka boka en gång till men då hade ticnets sida säckat ihop och man fick stå i kö för att boka biljetter till alla evenemang på siten.

Har gått runt och sjunigt på en rad hela dagen "Ja, för han är petad av Källström".
Vem den petade är är väl inte värt att nämna, men det är väl inte så svårt att räkna ut.

Vissa påstår att landslaget är dåligt.
Inga namn nämda men men.
Vi ska vinna över Danmark den 9 juni i alla fall och sen tar vi dom den 8 september.

Emigration sitter jag och skriver om ikväll. Världens tråkigaste arbete. Men det måste göras.
Var trotts allt en väldigt viktig historisk epok då under 1800-talet och fram till 1900-talet.

Ska se Kalmar-Elfsborg en gång till sen innan jag somnar, åtminstonde första halvlek.
Jag har börjat gilla Milan (målvakten), han var i alla fall en skön snubbe när Fan-TV intervjuade honom efter matchen i söndags.

Rekommenderar att ni läser följande blogg:
http://elloslinda.blogspot.com/2007/05/gnlliga-kalmar.html

Kommentarer

Skriv vad du tycker om inlägget:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mailadress? (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?

Vad ville du lille vän?

Trackback
RSS 2.0