Inte haft ork

Jaha nu ska man försöka ta och komma igång med bloggandet igen då efter påtryckningar från vissa läsare. Kul att dom vill att man skriver något, men jag har inte haft ork eller lust átts kriva något de senaste dagarna. anledningen? ja det vet jag inte själv knappt.

kan kanske vara för att jag inte mått så bra. har antigen varit psykiska påfrestningar som gjort att jag inte orkat sitta vid en dator. Eller så har det varit fysiska krämpor som satt stopp för det. men nu känner jag mig fit for fight igen.

Resfebern kommer så sakteliga krypande.
Ibland känns det som att jag verkligen inte vill resa, sen efter någon timme, så tänker jag "shit vad skoj detta ska bli" jag vet inte vad det beror på. Flygrädsla? nej jag tror inte det i alla fall. Jag har ju flugit förr så jag vet ju vad det handlar om. Något längre lär väl denna resan bli.

jag har en lite fråga till resebyrån, jag har säkert frågat förr men jag glömmer saker så ofta nu för tiden, vad heter stället vi ska bo på? Folk undrar nämligen, (läs: Ulla)

Idag berättade dennis att han handlat saker till resan. jag vet inte ens vad jag ska ha med mig förutom shorts och massor med t-shirts. men det löser sig väl. förhoppningsvis.

imorgon står följande saker på dagordningen:
Köra ner den uppbrunna teven till TV-lasse i mörbylånga, och se om den går att fixa.
Köra familjen olsson till flyget i Kalmar vid 16.30.
Frågan är nu, hinner jag hem till pingisen? Jag ska gå imorgon. Även att det är skidskytte ska jag vinna tillbaka mina pengar.

Om ni undrar varför namn och nya meningar på detta binlägg inte är markerat med stor bokstav ibland kan jag förklara det med följande; lånar kristins dator, och space-knappen är dum.

tack för mig

Kommentarer
Postat av: denke

vi ska till Jorden, Europa, Spanien, Kanarieöarna, Gran Canaria, Playa del inglés, Corona Roja (hotellet), vilket rum vet jag inte (A) räcker det?^^

2008-02-13 @ 11:29:47
URL: http://deenkee.blogg.se
Postat av: Lilla Andreas

Danke :D

2008-02-13 @ 13:48:53
URL: http://iseeu.blogg.se

Skriv vad du tycker om inlägget:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mailadress? (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?

Vad ville du lille vän?

Trackback
RSS 2.0