Jag värmer upp

Idag har jag på riktigt börjat fundera vad jag ska ha med mig till Gran Canaria. Jag har kommit fram till att jag behöver en hel del. En hel del saker kommer jag inte få plats med. Men men. Jag kanske kan få låna lite plats i miniknubbisens väska?

I alla fall så har jag testat och provat kläderna som jag inhandlat så dom sitter som dom ska.
Cargo-shortsen sitter som gjutet på mig, med en matchande matchtröja i form av Kalmar FF. Riktigt snyggt må jag säga. Men än så länge är det väldigt kallt att gå runt i dessa kläder. Jag hoppas få bättre användning av dom om några dagar.

En liten fråga till folket i söder.
Har ni shorts och t-shirt redan när ni kliver på planet i Kalmar?
Eller kommer ni vara klädda som jag, i långkalsonger och fiberpäls?

En annan sak som kanske inte är så viktig, men ack så trevlig är att premiären av Hulterstads AIK:s hemsida är nära.
Det är bara få detaljer som är kvar, sen har vi en sprillans ny hemsida. Men jag behöver hjälp, av ett geni. Jag vet att det finns två stycken sådana här genier i Skärlöv. Annica eller miniknubbisen. Jag behöver någon av er för att den sista pusselbiten ska falla på plats på hemsidan. Ställer ni upp? Tack på förhand i alla fall.

Nu ska jag återgå till att värma upp inför resan med att lyssna på mitt kassettband "Hur du övervinner flygrädslan" Jag har bara kommit till introt ännu.

Önska mig lycka till.

Kommentarer
Postat av: Nilla

När jag åkte ner till Gran Canaria så hade jag typ jeans och nån tun tröja. Det är juh troligtvis kväll när ni anländer så då blir det inte så varm i dom kläderna.

Ha så skoj på Gran Canaria :)

2008-02-18 @ 21:00:02
URL: http://nillasliv.blogg.se
Postat av: Anonym

Jag kan hjälpa till.... med vad förresten?:P

2008-02-18 @ 21:39:34
URL: http://annicka21.blogg.se
Postat av: Lilla Andreas

Nilla: Okej, jag ska tänka på det.

Annica: Du får gärna hjälpa till, du ska skriva en liten text isf.

2008-02-18 @ 21:45:37
URL: http://iseeu.blogg.se

Skriv vad du tycker om inlägget:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mailadress? (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?

Vad ville du lille vän?

Trackback
RSS 2.0