Nervös till 110%

Jag steg upp ur min säng runt klockan 08.30 idag.
Jag har haft så sjuka drömmar om denna dag inatt.

Det är ju dags för påskrivning av kontrakt för Manpower/City Gross, samt att jag kommer få träffa de andra tretton personerna som blivit antagna till tjänsten.

I natt drömmde jag att tre stycken kompisar också fått jobb där. Det var inte Andreas, Annica och Dennis. Nej det var tre stycken andra. Annars vore det väl mer logiskt att det var just dom tre. Men icke. Jag tänker inte berätta vilka det var. Det är inte väsentligt.

Men nu som sagt, är jag nervös.
Mycket på grund av att den kommande resan till Gran Canaria stundar. Själva resan är jag inte nervös över. Utan det är att jag kanske missar något av någon utbildning hos City Gross vecka 9. Alltså veckan A, A, D och jag är iväg till Gran Canaria. City Gross öppnar nämligen... Nej jag tänker inte säga. Men jag vet vilket datum dom slår upp dörrarna.
Men jag hoppas detta löser sig.

Märker ni hur jag svammlar? Det gör jag när jag är nervös.
Attans. Det är väl lika bra att jag inte skriver mer. Får printa ner mer i eftermiddag, efter mötet.

Kommentarer
Postat av: denke

skriv sen, skriv sen, skriv sen!!

2008-02-20 @ 11:06:35
URL: http://deenkee.blogg.se

Skriv vad du tycker om inlägget:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mailadress? (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?

Vad ville du lille vän?

Trackback
RSS 2.0