I väntans tider

Kom just in till Kalmar och satte mig i lägenheten. Hade jag haft en balkong så hade jag solat nu. Tyvärr äger jag ingen sådan. Skit också. Jag sitter nu och väntar på matchen som börjar vid klockan 16:00. Latmaskar ser matchen säkrast på TV4. Vi som gillar spänningen på plats ser självklart matchen på plats. Enkel matematik. Not. Det här lät som en riktigt käftsmäll mot dom som tittar på matcher via tv. Men det är så det ska vara.

Var i Borghoml en sväng innan jag körde in till stan. Lämnade av syster på någon gata. Det är en väldig tur att man inte bor norr om Färjestaden det säger jag bara. Vad mycket folk, bilar och annat ivägen. Det är så underbart skönt att bo på södra. Tack!

Kommentarer

Skriv vad du tycker om inlägget:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mailadress? (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?

Vad ville du lille vän?

Trackback
RSS 2.0