Kick Off

Idag damp det ner ett brev i brevlådan (vart annars?) inför Media Markts kick-off.
Jag visste inte ens att vi skulle ha det. Men det brukar man nog ha om det startar ett helt nytt jobb. Ingen känner någon. Det är det kick-off:er är till för förmodar jag. Vi ska i alla fall vara på Öland med en övernattning. Vart, vet jag inte, men jag är väldigt nyfiken på vart vi ska vara. Övernattning i dubbelrum. Hua. Jag trivs bäst själv.

Dessutom ska vi i kassan åka till Norrköping några dagar, som jag har glömt vilka dagar det är, för att se och lära i Norrköpings varhus. Nog om detta nu.

Jobbat idag också, oväntat? Hann med att sola några timmar innan.
Annars vet jag inte vad jag ska skriva om. Just nu är det Paradise Hotell på TV. Minns ni det skitprogrammet?
Här hemma är det dock en viss person som börjat följa skräpet. För den intresserade så går programmet på TV400 på kvällstid.

En liten parantes innan vi avslutar för dagen; jag har fått spam till min mobil.
Jag har förstått att du har en ny hobby: din solning. Tänk att få sola i februari! Beställ resa nu, annars gör vi det. Hälsningar Jonssons resbyrå AB.

Trevligt meddelande. Men det föll inte mig i smaken. Bättre kan ni ;)
Nej men ärligt. Jag vet inte hur jag ska göra. En halvan av mig vill två veckor. Andra halvan säger NEJ! eftersom Kristin inte kan två veckor. Isf blir det bara en. Men jag vill inte flyga hem själv utan resebyråns sällskap. Dessutom vill jag inte resa ner till Kanarieöarna själv heller. Beslutsångest? JA

Kommentarer
Postat av: denke

ÅK ÅK ÅK ÅK ÅK ÅK ÅK ÅK ÅK ÅK ÅK ÅK ÅK ÅK!

2008-07-30 @ 23:00:57
Postat av: Stephanie

Ojdå. Ska ni åka hela familjen, eller bara du o syrran? Jag tänker definitivt försöka åka i vinter...=)

2008-07-31 @ 12:02:37
URL: http://peffling.blogg.se/

Skriv vad du tycker om inlägget:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mailadress? (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?

Vad ville du lille vän?

Trackback
RSS 2.0