Lyssnade du Stephanie?

Jag brukar alltid lyssna på Karlavagnen på P4 innan jag somnar på kvällarna. Det är ett bra program. Tilltalande på ett bra sätt, breda och smala ämnen. Varje kväll. Nu ikväll handlar det om läsupplevelser. Boktips samt upplevelser man har haft med boken. Det slog mig att Stephanie borde lyssna och kanske ringt in och delat med sig. Hon ju läser mycket. Hon kanske rent av lyssnar nu? Men ifall hon inte skulle göra det går det ju alltid att lyssna i efterhand på sr.se Detta inlägg var till dig Stephanie =)

Kommentarer
Postat av: Stephanie

Aw, vad snällt. Tyvärr lyssnade jag inte. Önskar att jag hade gjort det! Jag får gå in på deras hemsida och lyssna efterhand. Tack för tipset!

2008-07-12 @ 17:26:46
URL: http://peffling.blogg.se/

Skriv vad du tycker om inlägget:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mailadress? (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?

Vad ville du lille vän?

Trackback
RSS 2.0