Massor med regn

Oh idag slog det äntligen till. Åska och regn över Öland. Härligt!
Tyvärr var jag i affären och jobbade när det var som bäst. Men jag stod på bryggan och bevittnade detta skådespel. Det var mäktigt och härligt.  Tydligen var Alby det ställe som fck mest regn idag. Under kvällen frågade jag folk från olika byar hur mycket regn dom fått. I Skärlöv hade det bara regnat 2mm idag, Hulterstad 6mm, Triberga 17mm och så Alby 18mm. Alby ska alltid vara värst. Men så är det ju centrum för sydöstra Öland också.

Nu ikväll ser det ut som att en cell kan vara påväg mot Öland igen. Det skulle vara härligt med lite nattåska som jag kan fotografera. Hoppas på det nu.

Media Markt-Sussane ringe ikväll. Nu visar det säg att jag kommer jobba 100% dvs Heltid på Media Markt under tiden 21 augusti till 1 oktober. Riktigt härligt! Tack! Money rulez som Mikkaela säger.





Kommentarer
Postat av: Stephanie

Härligt!

2008-07-08 @ 12:07:57
URL: http://peffling.blogg.se/

Skriv vad du tycker om inlägget:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mailadress? (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?

Vad ville du lille vän?

Trackback
RSS 2.0