Skenet bedrar, Samuel Fröler!



Idag när jag jobbade tittade Samuel Fröler in i affären. Han har sommarhus i Vickleby cirka 3 mil från vår lilla affär. Ändå åker han och handlar hos oss. Det är väl egentligen slöseri ed pengar, men han kanske har gott om, vad vet jag. I alla fall var han och handlade hos oss. Det var första gången jag sett honom hos oss. Andreas (som jag inte jobbar med längre) har expiderat honom förr. Idag var det min tur. det var för övrigt Johanna som upptäckte honom i affären, annars hade jag nog inte kännt igen honom.

Jag har under åren fått intrycket av att Samuel är en trevlig person som kan skämta och vara glad. Men skenet bedrar verkligen. Jag själv anser att man kan vara något trevligare när man försöker hjälpa till. Men Samuel var inte trevlig. Han var bara allmänt otrevlig. Eller otrevlig kanske är fel ord. Han var väl frånvaranade på något sätt. Han kanske trodde att jag skulle fråga om en autograf eller något. Johanna var nog sugen på en skulle jag tro. Men jag lät bli att fråga i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Stephanie

Fan, du skulle gett honom papper och penna så hon trodde att du ville ha en autograf. Sedan, när han ska börja, säger du: Nej, alltså, jag måste bara ha din underskrift. Så ska man hantera otrevliga kändisar!

2008-06-27 @ 18:04:14
URL: http://peffling.blogg.se/

Skriv vad du tycker om inlägget:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mailadress? (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?

Vad ville du lille vän?

Trackback
RSS 2.0