Andreas förstärker Kalmar FF

Nej så roligt ska vi inte ha det. Men jag ska i alla fall påbörja min karriär på allvar inom fotboll, och då syftar jag på planen. Har idag varit och inhandlat benskydd och fotbollskor till kommande säsongen i Korpen. Laget Känd från Media ska knäcka de flesta lagen är det tänkt. Nedan ser ni mitt val av fotbollssko. Det blev en Adidas Adinova FG. Är mycket nöjd faktiskt, den sitter som gjutet på foten. På södnag är det dags igen för träning. Jag hoppas träningsvärken från i söndags har släppt tills dess. Smärtan på bakisdan av låret är inte nådig kan jag säga, särskilt när man skall böja sig ner.


Kommentarer

Skriv vad du tycker om inlägget:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mailadress? (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?

Vad ville du lille vän?

Trackback
RSS 2.0