Helgen som flöt förbi

Ja rubriken talar sitt tydliga språk själv. Helgen bokstavligen badade i sprit och baksmälla.

Lördagen spenderades på jobbet och efter det åkte vi runt i min bil med diverse personer, skjutsande hit och dit. Hamnade hos Kim på Ängö och käkade Pizza. Drog vidare till Henke och hämtade upp honom, för att sedan dra vidare till Sofie där hon bytte om. Lämnade av Henke på festen, åkte hem till mig och jag själv fick fixa till mig en aning. Sen hämtade vi Kim på Ängö, samt pizzor till festen. Vi drog vidare till J som höll i festen. Där blev det några öl och någon cider innan limotaxin körde oss till stan.

Väl där begav vi oss något försenade till Harrys, första gänget var redan där, Henke, Jesper och jag kom lite efter. Men vi lyckades komma in trots att det är 24års-gräns på Harrys. Det är tur man har J som känner diverse vakter på Harrys. Vakten nickade och släppte in oss. Väl inne började vi med en varsin 4a vodka och cider för att fira att vi var inne. Sen är resten bortglömt tyvärr. Resten av kvällen var en enda tjock dimma. Men dimman lättade framåt midnatt och taxin väntade tillsammans med Lisa, Yonna och den nya vännen Carl-Johan aka CJ.

Väl hemma vet jag inte vad jag höll på med. Hem kom jag men hur det gick till vet i fan, och jag tror klockan var väl kanske 02.15 när jag trillade in?

Dagen efter var en pina. Det så bland annat ut som kriget hade gått fram i lägenheten under natten. Ett rent helvete. I alla fall de två första timmarna på jobbet. Jag fick begära taxi till jobbet för att över huvud taget komma dit. Edgar stod som taxichaffis denna morgon. Men vi hade det jävligt roligt i lördags, tills jag kollade på kontoutdraget för helgen; runt 900 hade spenderast bara under lördagen.

Det kanske blir utgång den kommande helgen också, men det blir det ingen sprit. det blir billigast så, och sen är det faktiskt min födelsedag på söndag. Kom ihåg det!

Kommentarer

Skriv vad du tycker om inlägget:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mailadress? (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?

Vad ville du lille vän?

Trackback
RSS 2.0