Krisen

Usch idag har det inte varit någon rolig dag att vara rödvit. Särskilt inte när man läser tidingar. Men skitsamma. Kalmar FF kommer åka ur i år. Den målsättningen funkar alltid för mig. Man slipper bli besviken när man inser att det faktiskt kommer bli så.

Skitsamma.

Dagen som varit har rullat på som dom brukar göra. Har mest suttit i utvisningsbåset på jobbet, som vanligt. Imorgon lär det inte bli roligare. Ska väl vara för att Kim jobbar då. En av mina absoluta favoriter på jobbet. Vet inte varför men jag kommer alltid bättre överens med tjejer än killar. I detta fallet stämmer det ju också. Sofie och Ulrika är också personer jag gillar väldigt mycket.

Det var väl min dag det.

Nu sitter jga bara och hoppas på att äckelbajen kan sluta sitt bombardemang mot Djurgårdens målvakt, och att Djurgården istället gör 2-1. Tack för kaffet!

Kommentarer

Skriv vad du tycker om inlägget:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mailadress? (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?

Vad ville du lille vän?

Trackback
RSS 2.0