Last day

Idag blir sista dagen på jobbet. Ja inte för alltid, men för ett bra tag framöver i alla fall. Jag är nämligen ledig 3 hela dagar. Och tre dagar är ganska länge för att vara ledighet. Min första lediga helg stundar på över fyra veckor. Det är ett jävla skitschema vi har egentligen. Men det går att jobba, så länge Kim, Ulrika och Sofie jobbar.

Kommer speciellt att sakna Sofie under helgen. Jag blev ganska ledsen när jag igår insåg att det kommer dröja väldigt, väldigt länge tills vi jobbar tillsammans igen. Hoppas kunna styra upp någon lunchning på Thaisilk kanske. Jag dyker nog in på jobbet under helgen, man kanske kan hoppas på att några ska ut på puben under helgen så man kan hänga på. Vi hade det ju verkligen så roligt helgen som gick.

Men i alla fall nu väntar en helg, förhoppningsvis en solig sådan, med födelsedagsfirande.

Kommentarer

Skriv vad du tycker om inlägget:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mailadress? (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?

Vad ville du lille vän?

Trackback
RSS 2.0