Skev verklighetsuppfattning

Idag överklags åter igen byggplanerna på Kalmar Arena. Helt idiotiskt.
Kommentarerna rullar in i rask takt på barometern.se men många kommer inte alls med.
Detta tack vare att Barometern själva sitter och censurerar bort kommentarer som är riktade direkt mot tidningen.
Tro mig, jag har själv blivit bortcensurerad när jag skrev en kommentar angående deras planerade bygge av mediehuset på ett av de FÅ grönområden som finns kvar inne på Kvarnholmen. Hela jävla tidningen är helt inkompetent. KalmarPosten har bättre nyheter än Barometern. I alla fall, det är verkligen helt jävla otroligt hur vissa av dom som kommeterar är funtade i huvudet. Det finns ett praktexempel på detta;

Om fotbollshuliganerna vill ha en ny lekplats
kan dom betala den själva.
Om nuKamarFF har bra fotbollspelare kan man sälja en och bygga ny lekplats för hulligner.
Man säger att KFF har bra fotbollspelare, En bra fotbollspelare får man 1 miljard kronor för.
Sälj 1 spelare så kan man köpa 3 nya fotbollsplaner.
Det ger också möjlighet att lära upp en kalmarit så någon från Kalmar fårvaramed och leka på planen
Postat av: lasseg

Jag skulle bra gärna vilja veta när vi senast fick en miljard Svenska EnKronor (SEK) för en svensk fotbollsspelare som gått från en svensk klubb till en annan? Kan lasseg ta reda på det så kan han få en guldstjärna. Jag skrev precis själv ett inlägg i anktyning till stackars lasseg

Är du på riktigt "lasseg"? Skevare verklighetsuppfattning får man leta efter. Kan du nämna ett exempel på när en svensk fotbollsförening/klubb fick en miljard kronor i övergångssumma för en spelare? Dessutom ligger Kalmar FF till bra i statistiken när det gäller att använda sig av inhemska spelare i sin spelartrupp. Visst alla kommer inte från Kalmar med omnejd, men ändå. Nej, det blir bakläxa för dig! Plugga på matten och spelartrupper för svenska idrottslag, så kan du komma med en bättre redogörelse nästa gång!

Vi får se om Barometern censurerar bort även detta inlägg, vilket är mycket troligt. Jävla skittidning! Bränn morgondagens tidning är du snäll Annica! Dela inte ut den till någon!

Kommentarer
Postat av: denke

jag blir så arg, åh vad arg jag blir!

2009-04-03 @ 08:45:19
URL: http://deenkee.blogg.se/

Skriv vad du tycker om inlägget:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mailadress? (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?

Vad ville du lille vän?

Trackback
RSS 2.0