En vecka sen, och en vecka kvar

Idag är det en vecka sedan som Jonssons stack utomlands. Jag hade fetångest över detta. Läs gärna tidigare inlägget om ni inte tror mig. Men denna veckan har gått ovanligt fort. Men det har inte gått en dag utan att jag skänkt en tanke till dom som har det skönt i värmen. Men i alla fall, idag kommer Weine och Ann-Christin hem. Jag ska möta upp på Kalmar Airport ikväll för att hämta dom. Kommer kanske inte kännas lika vemodigt att hämta folk som det gör när man lämnar av. Johannes kommer också hem föresten, men jag tror han fixar skjuts själv.

Som sagt denna veckan har gått ovanligt fort, undrar om nästa vecka kommer göra det?`Jag tror inte det tyvärr. För då är B tillbaka igen.

Puss så länge! =)

Kommentarer

Skriv vad du tycker om inlägget:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mailadress? (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?

Vad ville du lille vän?

Trackback
RSS 2.0