Härliga helgen

Oh vilken helg. Först jobbet och sen härlig after work.
Eller ja någorlunda after work har det väl blivit. Skjutsade hem Sofie igår efter en händelserik dag.
Satt och snackade i hennes hall i en timme på golvet. Var lite mys sådär. Mitt i alltihopa ringer Lisa och tigger skjuts av mig till idag då. Fine sa jag och erbjöd mig skjuts. Åkte ifrån Sofie med två öl som tack för skjutsen. Passade kanonbra eftersom jag inte hade några hemma. Åkte till Maxi och handlade i en halvtimme och där verkade hela Media Markt vara. Först Jennie, som sa att hon sett Edgar för ngn minut sedan. Men jag hittade inte honom. Ringde honom med en gång och frågade vart han befann sig. Visade sig att han var uppe vid Pizzeria Oxen redan. Jo tjena någon minut sedan va. I alla fall så åkte jag hem, lagade mat och satte mig och spelade lite PS3 för att sedan byta till en film. Blev Beck-Advokaten. Spelade därefter ännu en match på PS3:an med mitt Fifa-lag.

Dagen idag har varit okej. Inte mer.
Hämtade och skjutsade hem Lisa idag. Fick till och med följa med upp och se hur hon hade det i sin lägenhet. Och som jag skrattade när jag var hos henne har jag inte gjort sedan jag vet inte när. Fy fasiken vad rolig hon är. I alla fall fick jag se hennes nyinköpta TV. En Philips, som tydligen är inköpt på Siba. Ajabaja! Fyfy! Hur som helst hade dom det skitmysigt hemma hos sig, vilket jag inte alls har. Jag känner mig som värsta idioten. Jag kan ingenting om heminredning samt att det bliv jävligt stökigt hemma hos mig. Alla Cola-flaskor tar ju sin plats.

Nu ikväll har jag spelat ännu mera PS3 och kollat på Beck-film, denna gång live på TV4. Visserligen har jag sett den innan men den tåls att ses igen. Faktiskt. Och nu bloggar jag. Ja det är inte klokt vad jag gör mycket. Jag kan nästan allting faktiskt. Precis som Lotta.

Imorgon är det min lediga dag, jag ska tillbringa den här hemma i lägenheten med att städa. Städa, städa och städa. Låter ju hur kul som helst. Men jag vet hur det kommer bli. Jag kommer sova till klockan 11, gå upp äta frukost, sova lite till och sen lunch vid 14.00, spela lite PS3 sen inte orka göra någon kvällsmat.. Min dag i ett nötskal. Blir det någon städning gjord där? Nej inte alls.

Väntar mig i alla fall två samtal imorgon från två olika personer. Den som lever får se.

Nu ska ni vara jävligt tacksamma för att jag bloggat. Och då vill jag ha lite respons också för det. Gärna en kommentar eller två. Släng in tre när ni ändå är på gång. Dennis till exempel kommer jag inte sluta puffa fören han har bloggat igen. Så där har du anledningen till detta puffande Dennis.

Kommentarer
Postat av: denke

jag har oxå blogget nu!!

2009-02-03 @ 21:57:10
URL: http://deenkee.blogg

Skriv vad du tycker om inlägget:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mailadress? (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?

Vad ville du lille vän?

Trackback
RSS 2.0