Kanonbra sida


AEA696 på väg från Kalmar till Gran Canaria

Hittade en bra och rolig sida via Barometern.se för någon dag sedan. Ja det stämmer faktiskt, Barometern överträffasr sig själva ibland med att bjuda sina läsare på bra saker. I alla fall, på denna sida, http://www.flygradar.nu kan man kolla alla flygplan som flyger över Sverige. Som ni ser ovanför här på min skärmdump, så har jag markerat och klickat på ett plan som just nu befinner sig över Skåne. Det är nämligen Kalmarplanet som går till Gran Canaria. det startade 18.28 från Kalmar Airport och befann sig 18:46 över Skåne. Detta tykcer jag var en häftig sida att följa.

Nästa lördag ska jag sitta klistrad för att se När Annica och co, kommer och dyker ner i Kalmar.

Sidan rekomenderas varmast om man är intresserad av vad som och vilka som flyger över våra huvuden.

Kommentarer
Postat av: Sandra Axell

Hej Andreas!



Jag arbetar på uppdrag av Cancerfonden och skulle gärna vilja komma i kontakt med dig, angående att Robert Aschberg och Gert Fylking passerar kommer till Kalmar ni i helgen. Kontakta mig på [email protected] så berättar jag mer.



Mvh,

Sandra Axell


Skriv vad du tycker om inlägget:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mailadress? (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?

Vad ville du lille vän?

Trackback
RSS 2.0