Sjuk i huvudet

Jag har fått något knäppt på hjärnan, i alla fall när jag befinner mig på Öland. Jag "plane-spotar".
Med det menas att jag antingen sitter vid datorn och håller till på sajten flygradar.se
Jo jag vet att det är kan klassas som; har-du-inget-liv-eller?
Och visst, det kanske är så, men det är förbannat intressant och kolla på varifrån planen kommer och vart dom ska ta vägen.

Nedan finns en bild på ett flygplan som jag fotade i somras med mitt teleobjektiv.
Den som kan gissa, eller vet vilket flygbolag som det rör sig som vinner ett hemligt pris.
Först till kvarn ;)



Kommentarer
Postat av: Annica

Jag gissar på sas, finn air, british airways, span air, air europa eller al italia eller vad det heter! Något borde ju vara rätt:) ge mig mitt pris!

2009-03-27 @ 02:43:32
Postat av: Annica

Två nya gissningar! Boeing eller ryan air. Ge mig mitt pris:)

2009-04-05 @ 22:31:32

Skriv vad du tycker om inlägget:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mailadress? (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?

Vad ville du lille vän?

Trackback
RSS 2.0