Brommapojkarna vinner allsvenskan

Satt och pratade med Mikkaela nu ikväll om Allsvenskan lite.
Dagens klockrenaste är "Brommapojkarna vinner SM-guldet"
Skulle det hända så är det väldigt dålig status på Allsvenskan 2007.
Jag ska själv lämna min tabell av Allsvenskan 2007 senast på fredag här i bloggen, även om den inte har någon betydelse inför sluttabellen.

Mycket mediauppmärksamhet har det varit angående Kalmar FF den senaste tiden, och sist i raden är träningslägret som dokumenterades av spelarna själva och som i söndags visades i Fotbollskanalen på TV4. Jag har själv inte sett det, jag hoppas det ligger kvar på band hemma sen jag spelade in det.

Här och Här kan man läsa om spektaklet som Expressen förstorar upp angående inslaget.
Röda Bröder's Martin har skrivit en utmärkt krönika bara att buga och bocka.

Kommer med en lite utförligare reflektion angående inslaget senare under helgen förmodligen.

Kommentarer

Skriv vad du tycker om inlägget:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mailadress? (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?

Vad ville du lille vän?

Trackback
RSS 2.0