Fotovecka

Denna veckan som kommer nu skall det fotograferas extra mycket. Jag ska ta med kameran till Kalmar och fotografera. Ska bli väldans kul. Ska ta massor med bilder på Dennis hade ja tänkt. Funderar även på att gå ner till Fredriksskans och ta lite bilder på KFF när dom tränar. Sista veckan nu ju innan det drar igång på allvar. Bara åtta dagar kvar idag ju, och i morgon är det bara sju. Tiden kommer stå stilla den kommande veckan.
På tal om Kalmar FF så spelade dom 0-0 mot Öster idag i Växjö. Det var bra att man inte åkte upp dit, hade inte varit värt det med tanke på att det inte blev några mål.

Istället åkte hela familjen ner till Ottenby fyr och gick där och vandrade lite.
För dom som vill se lite av det kan gå in på min Bilddagbok och beskåda detta.
Kanske inte är så många bilder men ändå.

Har egentligen prov imorrn, har inte övat ett dugg på detta. Ska försöka plugga in så mycket jag kan nu innan jag ska gå och lägga mig. Solen går f.ö ner 19.46. Det blir bara ljusare och ljusare.

i morgon bjuder LRF in till bowling på Kalmar Superbowl, självklart ska man dit, men det är viktigt cokså att se HV71 - Modo i morgon på Kanal5 också. Det får inte missas!

Kommentarer

Skriv vad du tycker om inlägget:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mailadress? (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?

Vad ville du lille vän?

Trackback
RSS 2.0