Jag är i dvala till 9 april. Väck mig då, tack!

Har inte varit en speciell rolig dag idag.
Missade lektioner, dålig mat och framförallt en dålig match av HV71, som skulle gå till final idag.
Fan helvets jävla satans skit att dom missade! Enligt rapporterna skulle dom tydligen vara helt utspelade av Modo.
Tur man slapp och se eländet i alla fall. Var ju på Bowling med familjen idag. Jag vann! Stolt som få, det är väl de enda man kan vara nöjd med idag.

Nu är det en vecka kvar till AIK får stryk av Kalmar FF, om jag får som jag vill.
Jag kommer inte vara kontaktbar den närmaste tiden, eftersom jag laddar upp.
Ser ni rubriken så förstår ni.

Allt för nu, med en väldigt arg och förbannad Andreas.

Kommentarer

Skriv vad du tycker om inlägget:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mailadress? (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?

Vad ville du lille vän?

Trackback
RSS 2.0