Religionsprovet

Sitter just nu på första lektionen för denna veckan. Religion, och hade någon frågat mig förra veckan om den kursen är rolig hade jag svarat nej med en gång. Men idag, då är det åt motsatt håll. Idag älskar jag religionen. Fick nämligen tillbaka religionsprovet idag som vi skrev förra torsdagen. Fick VG på det, märkte dock att det fattades poäng. tre stycken bestämt. Snackade med Ulf och han höjde upp mig. Så nu ligger jag på gränsen till MVG. Så skönt.
Måste tacka Christopher som hjälpte mig med detta. Han skrev två PM som han sände över till mig dagen innan provet som jag pluggade på. Tack Christopher!
Utan honom hade jag aldrig klarat det.

Det är tomt på lektionen idag för övrigt. Vi är bara 16 stycken som sitter här med våra laptops och jobbar. Eller jag jobbar inte just nu, jag skriver ju på bloggen.
Sitter och letar fakta om Scientologikyrkan eller scientologi - tillämpad religiös filosofi.
En sekt som jag ska försöka plugga in med Christopher nu.
Redovisning innan den 10:e maj är det bestämt. Nu ligger det i bloggen också så nu kan jag gå tillbaka och kolla på de.

Martina frågade om jag var ledsen för igår. Jag svarade att jag inte visste vad hon talade om.
Jag vet ärligt talat inte vad som skulle kunna fått mig ledsen från igår?
Kanske att jag var så överlägesen på bowlingen igår kväll?
Det måste nog vara något annat.
Kan inte komma på vad?

Stina är inte här idag vilket är tråkigt.
Christopher, Kajsa, Felicia och Sara är i Polen och kommer inte hem fören i morgon.
Det betyder att jag och Anton kommer vara de enda personerna från A-klassen idag på rörlig bild.

Efter lektionen ska jag och A. gå och äta mat. Är ledig från 11.30-13.30.
Drygt men va gör man.

Kommentarer

Skriv vad du tycker om inlägget:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mailadress? (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?

Vad ville du lille vän?

Trackback
RSS 2.0