Sektarbete

Innan jag gick till skolan idag tittade jag på Go morgon Sverige på SVT. Medvarkande; Lasse Johansson, Kalmar FF. Klippet går att beskåda på länken här under.
http://svt.se/svt/play/video.jsp?a=260064


Sitter nu i skolan med Christopher :)
Skitskönt att han är tillbaka igen. Ska förhöra mig lite senare om hur resan till Polen varit.

Vi sitter och fixar med vår sekt just nu. Men inte för tillfället. Jag skriver blogg och han kollar speltrailers tror jag på någon spelsite. Idag ska man få åka hem till Öland igen. Irené skulle ringt till mig igår men hon gjorde aldrig det. Tydligen handlade det om jobb nu i påsk. Ska bli förbannat intressant och roligt att få börja jobba igen. Snart är det sommar och då jävlar blir det full rulle hela veckorna på affären. Gah! Jag älskar ICA tror jag. Varför går jag media när jag kunde gått handels? Kanske för att de som går handels inte har någon framtid. Visst media har inte det heller tyvärr. Om man inte har kontakter förstås.

Men idag är jag i alla fall väldigt glad över att Christopher är hemma!

Sitter och är hungrig också, Påsklunch i skolan idag. Ska bli gott.

Ciao!

Kommentarer

Skriv vad du tycker om inlägget:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mailadress? (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?

Vad ville du lille vän?

Trackback
RSS 2.0