Studenten

Idag kom Studentmössorna, eller dom kom rättare sagt i fredags för jag såg när vaktmästarna laste ur dom från en lastbil och hur kåren körde iväg med dom.
Martina gav mig i alla fall min mössa idag innan historian så jag hastade iväg med den till skåpet med en gång.
Men just nu sitter jag hemma. Historialektionen var inte mycket mer än luft kändes det som.
Det enda som var riktigt utav värde var att
Jessika sa "Är jag den enda som får reda på allt sist i klassen?"
Jag tänkte då, vad kan det nu vara som hon inte visste men som hela klassen visste?
Sanningen är att en av lärarna på skolan som vi håller mycket kärt av ska ha barn.
Nej du Jessika, du var inte den enda som inte visste något. Jag visste heller inget fören hon sa det.
Jag undrar om Christopher vet om det? Ska bli ett sant nöje att säga det i alla fall när han kommer hem imorgon från Polen. Har varit så tråkigt utan honom denna vecka.

Nu ska jag hasta iväg till bussen. Ciao!

Kommentarer

Skriv vad du tycker om inlägget:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mailadress? (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?

Vad ville du lille vän?

Trackback
RSS 2.0