Stulen lektion

Efter maten nu sitter jag och skriver om sekten som jag och Christopher ska redovisa om. Ett rätt så bra tillfälle att skriva på nu eftersom Håkan och ljudfamiljen är i Polen så lektionen arbetsmiljö och säkerhet är inställd. Har kommit fram till lite angående vår sekt, bland annat att dom har en "åttafaldig väg" men det är egentligen bara åtta punkter man ska följa om man är scientolog. Hittade också att flera kända skådespelare är med i denna "sekt".
Jag skulle inte vilja kalla det sekt för det verkar inte vara det heller.

Snart dags att lämna datorn för att bege sig till Ugglan.
Har ingen som helst lust att gå dit idag. Är så trött på det, men man är väl så illa tvungen.

Kommentarer

Skriv vad du tycker om inlägget:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mailadress? (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?

Vad ville du lille vän?

Trackback
RSS 2.0