Funderar på att göra en Mikkaela

För ett ganska bra tag sedan så lämnde Mikkaela Lunarsorm för blogg.se
Jag funderar på att göra samma sak jag också.
Skillnaden är nog att jag inte kommer att lyckas.
Chansen att jag skulle lyckas är ungefär lika stor som att jag skulle sluta tvärt med att dricka Coca-Cola eller att överge Kalmar FF för Trelleborg.
Nej chansen är liten. Men jag sa försöka att skriva mer här och bli mer aktiv.

Dennis, min tennis-kompis har startat en blogg också.
Den är smått komisk. Eller rättare sagt, den är rolig att läsa.
Jag rekomenderar den.

Idag fyller pappa och faster Karin år.
Tillsammans fyller dom 150 år.
Ni får själva räkna ut hur gamla dom blir.
Kanske aningen svårt med tanke på att jag inte nämnt något födelseår.
1912 och 1949.
Tänk att min pappa är fyller år på samma dag som Elvis Presley dog.
Just det, han dog för exakt 30 år sedan just idag. Det stod på Text-TV.

All for now.

Kommentarer
Postat av: denke

du rekomenderar min blogg:D wiihoo!

2007-08-19 @ 15:54:14
URL: http://deenkee.blogg.se

Skriv vad du tycker om inlägget:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mailadress? (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?

Vad ville du lille vän?

Trackback
RSS 2.0