Sahara Hotnights

Efter den där kvällen för snart 26 dagar sen så kan jag fortfarande känna hur det dunkar i mitt huvud.
Det är Sahara Hotnights låt, Visit to Vienna som så energiskt pumpas in i mitt huvud. Högtalarna verkligen skriker ut "My baby and I oh
My baby and I oh
Oh my baby and I
Hey we need a visit to Vienna
I've heard that there's something about that fallen town
They say don't forget to bring your friend on..."

Jag kan helt enkelt inte sluta lyssna på Sahara. Jag är beroende. Sedan den 1 augusti har jag enbart lyssnat på dem.
Onsdagen den första augusti kommer alltid att förknippas med Sahara Hotnights. Och hur bra The Ark och Bo Kaspers än var, så var detta Sahara Hotnights kväll i Slottsruinen.

"My baby and I oh
My baby and I oh
Oh my baby and I"

Sahara Hotnights - Visit to Vienna

 

Kommentarer

Skriv vad du tycker om inlägget:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mailadress? (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?

Vad ville du lille vän?

Trackback
RSS 2.0