Det var ett tag sedan

Ojoj, ser att det var väldigt länge sedan som jag skrev något här på bloggen.
Tiden rinner iväg och snart är det jul. Det är endast 11 luckor kvar i min adventskalender som jag så förnuftigt köpt av Kalmar FF.
Medan jag sitter här och skriver kom jag på att jag måste hitta en låt som jag hörde på radion tillsammans med Annica tidigare idag. Måste hitta den innan jag kan skriva vidare... *letar*
Hittade inte låten, mejlade Rix FM, fick svar fem minuter senare:
Tjena Andreas!
Japp, jag vet vilken låt du menar. Robert Miles - "Children".
Ha det gött!
//Erik

Nu blir det att lyssna på den låten hela kvällen.
Wiho. Ibland är faktiskt Rix FM bra. Snacka om snabbt svar.
Men jag föredrar hellre Mix Megapol.
Adam och Gry perfekt att vakna till. Vinn Adams pengar är perfekt på morgonen.
Micke Ågren lite halvt sådär, men han är rolig med sitt uttal av bokstane R. "Imorgon hos Adam och Grrrrrrrry"
Jesse och Susanne äger på eftermiddagarna. Det hemliga ljudet är en höjdpunkt.

I veckan har det inte hänt så mycket egentligen, men det har hänt en hel del ändå.
Bland annat har jag börjat skissa på en ny sida till Hulterstad AIK.
Man kan kolla på skisserna på hulterstadsaik.medlem.nu
Annica tycker den var fin och vill att jag ska ha hela sidan klar imorgon. Men det går inte. Annica får hemskt gärna hjälpa till. Om hon vill.

Jag funderar på att flytta in till Kalmar efter nyår. Vad sägs?
Men i så fall behövs massa grejer. Bland annat snabbare bredband. En TV som fungerar.
Massa pengar. Inga bidragspengar dock. Lönepengar så klart.

På lördag är det inomhuscup i Mörbylånga.
Jag ska dit, och jag hoppas och vill hemskt gärna att fler hänger på (A)
Miniknubbisen och hans vänner kanske gör det? I alla fall hoppas jag det.

Måste bara avsluta med att säga att under tiden jag skrivit detta inlägg har jag lyssnat på Robert Miles - Children fem gånger. Den är lika bra fortfarande.

Kommentarer
Postat av: denke

1. det var JAG som köpte julkalendern.
2. ja jag ska med imorgon.
3. du kan få en tv av stora andreas. jag tycker att han tittar för mkt på tv, så du kan få den.
4. jesse är sjukt ful.
:)

2007-12-14 @ 18:46:03
URL: http://deenkee.blogg.se

Skriv vad du tycker om inlägget:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mailadress? (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?

Vad ville du lille vän?

Trackback
RSS 2.0