Gråa dagar är tråkiga dagar

Så, ännu en grå dag till handlingarna. Vädret spelar verkligen ett spratt med humöret. Så även med mig.
Man orkar inte gå upp ur sängen. Idag tror jag att jag sov till klockan 10. Det var hyffsat skönt må jag säga, men jag fick jäkta som en galning för att hinna äta frukost, lunch och sen duscha för att hinna in till jobbet idag.
Alltså Alby-boden. Har fortafarande inget fast jobb. Surt. Riktigt surt. Telenor är ena jävla as. Eniro har inte hört av sig. Såg att telenor agt ut samma annons igen på ams.se som jag sökte. Varför kunde dom inte signat mig direkt? Jag hade gett allt, verkligen allt i att lära mig och sälja. Men något stämde väl inte för dom tre som intervjuade mgi den där torsdagen för några veckor sedan.

Gud vad jag hoppar mellan ämnen. Precis just nu gjorde jag ju det igen. Attans. Att jag inte lär mig.
Har som sagt jobbat idag på Alby-boden. Var kalasbra alltihopa. Dagmar, Andreas och Annica kom förbi. Dom är alltid välkomna. Andra är desto mindre välkomna. Kunder vi avskyr men som vi ler falskt åt ändå, dom finns dom också.

Den kommande veckan ser ut att bli grå den också, inte bara vädermässigt.
Imorgon ska jag försöka ta igen missad tid i fotokursen.
Tidagen kommer gå åt till att gå och klippa sig.
Onsdagen lugn. bioRio, Bowling eller whatever? Förslag?
Torsdagen ska man leka med snoriga ungar på fritids. Vikarie på Södernavet.
Fredagen ska det inhandlas julklappar samt förlänga säsongskortet på Kalmar FF. Hoppas säsongs-dvd:n har kommit tills dess. En fin julklapp under granen.

Vad önskar ni er då?
Jag vill ha önskningar i kommentarfältet.
Så jag vet vad jag ska köpa tills på fredag.

Jag har fixat en liten överraskning till Dennis idag.

Tipset igår? Satsade på skrällar. Fick också skrällar, men med fel markering.
Sju rätt samanlagt är inte godkänt. Attans!

Kommentarer
Postat av: denke

jag vill veta vad det är för överraskning!
och jag vill på biorio, donken och bowla. se till att fixa det!

2007-12-02 @ 23:05:29
URL: http://deenkee.blogg.se

Skriv vad du tycker om inlägget:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mailadress? (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?

Vad ville du lille vän?

Trackback
RSS 2.0