Jag vill bara ses

Här igen efter ett ganska långt uppehåll från bloggandet.
Det har hänt lite saker som jag tänkte berätta om, som tagit den största tiden av mitt liv den senaste veckan.
Förra veckan var det fotbollscup i Mörbylånga. Jag fick lov att planeralite på hur jag skulle lägga upp sakerna som skulle göras tills dess. Bland annat fixa kameran, testa inställningar med mera. Förbereda sidor för uppläggningen när man kommer hem från cupen.

Dom trognaste supportrarna var självklart på plats.
Och så vi då, VIP-supportrarna, Jag, Annica och Dennis. Vi var i Mörbylånga hela lördagen, vi stod upp i nästan 7 timmar. Det var hårda bud det. Fick Dennis att vara filmare i alla fall när vi var på plats, så Dennis filmade två matcher, jag en. Jag tycker i alla fall vi hade trevligt hela dagen, tycker ni inte det folks?
inte för att det är väsentligt i sammanhanget, men jag vann första pris i Mörbylånga GoIF:s lotteri =)
En halvårsprenumaration på Ölandsbladet plus en Svergielott som jag fortfarande inte skrapat.

Dagen innan cupen, hade jag jobbat mellan 13.00-23.00 när ICA hade kvällsöppet. fasen vad mycket butikspackad köttfärs vi sålde. At tinte folk har vett att handla Vakkumförpackad från ICA istället. Jisses. Märker ni min ironi?

Men i alla fall, det var otroligt segt att behöva gå upp 7 timmar efter man slutat jobba igen för att åka iväg till fotbollen. Men det var det värt faktiskt. Vi planerar att åka på PAIF-cupen nu också. I alla fall gör jag det. Ska bara få tiderna från Ingesson så man vet när HAIK spelar.

För att se alla bilder och videoklipp, surfa till http://hulterstadsaik.medlem.nu

Denna veckan:
Fixa mera med den nya HAIK-hemsidan som ska lanseras innan Mars.
Julbord med Annicas familj på torsdag kväll.
Försöka planera in ett biobesök under någon kväll. Dennis?
Vill träffa Annica, Dennis och Andreas innan veckan är slut, julbordet räknas inte ;)

Dagens låt:
Martin Stenmarck - Blundar

Kommentarer
Postat av: Anonym

MARS?!:(

2007-12-19 @ 12:02:31
URL: http://annicka21.blogg.se
Postat av: denke

jag vill oxå ses snart! runt jul iaf. fast iof, vi ses ju imorgon på julbordet... ;)

2007-12-19 @ 18:21:32
URL: http://deenkee.blogg.se

Skriv vad du tycker om inlägget:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mailadress? (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?

Vad ville du lille vän?

Trackback
RSS 2.0