Liten årskrönika

SAMMANFATTNING 2007!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag inventerade med Andreas på Alby-boden. Det var en upplevelse.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag hade inga, för jag kan ändå inte hålla dom

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja, Annica och Dennis, dom tog hand om en liten katt =P Räknas det?

4. Dog någon som stod dig nära?
Nära och nära, en barndomskamrat omkom

5.Vilka länder besökte du?
Svergie, Danmark, Tyskland

6. Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008?
Bättre information från Fanerdun och Kalmar FF angående kina-bygget och Kalmar Arena

7. Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?
Den 27 september, Svenska Cupen-finalen på Fredriksskans mot Göteborg.

8. Vad var din största framgång 2007?
Årets HAIK:are 2007. Helt jävla oväntat

9. Största misstaget?
Massor, lovat saker som jag inte kunnat hålla.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Bihåleinflammationen tog nästan knäcken på mig

11. Bästa köpet?
Digitala Systemkameran Canaon EOS 350D

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Kalmar FF, följt av ICA MAXI

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Många, men framförallt Annica!

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007?
Den där Apoligize eller vad den heter, med Timbaland och en till

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Både och

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Spenderat mer tid med vänner

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Att inte prata fotboll i varje mening

18. Hur tillbringade du julen?
På Öland, som vanligt med familjen. Juldagen hos mormor.

19. Blev du kär i år?
Ja då

20. Favoritprogram på TV?
House på TV4, Svensson Svensson på SVT

21. Bästa boken du läste i år?
Läser aldrig böcker.

22. Största musikaliska upptäckten?
Sahara Hotnights. Efter den kvällen i Borgholm glömmer man dom aldrig. Dom är suveräna

24. Något du önskade dig och fick?
Ny mobiltelefon

25. Något du önskade dig men inte fick?
Säkert mycket men inget specifikt

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2007?
Kommer inte ihåg. Antingen var det lov eller så gick jag i skolan eller hängde på M.

27. Finns det någonting som skulle ha gjort ditt år ännu bättre?
Sommaren framförallt, att jag fick ett jobb

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2007?
Jeans and T-shirt

29. Vad fick dig att må bra?
Andreas, Annica och mini-knubbisen

30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Carolina gynning var verkligen bra i Idol, henne skulle jag vilja smaka en bit av

31. Vem saknade du?
Vännerna i skolan nu i höst

Kommentarer
Postat av: denke

badade du vinterbad?:O:O

2007-12-27 @ 16:35:56
URL: http://deenkee.blogg.se
Postat av: Lilla Andreas

Jävlar, avslöjad.
Snodde listan från din BdB.
Måste ändra!

2007-12-27 @ 17:13:02
URL: http://iseeu.blogg.se
Postat av: denke

but hey, det gör inget. jag har ju oxå tagit listan från nån:D och NEJ, vi är inte föräldrar till den lilla cp-katten. vi ska dumpa henne i skogen.

2007-12-27 @ 19:03:21
URL: http://deenkee.blogg.se

Skriv vad du tycker om inlägget:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mailadress? (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?

Vad ville du lille vän?

Trackback
RSS 2.0