Brinner det, vad ska man göra då?

Sitter just nu i en datorsal på skolan med endast sex stycken datorer. Christopher och jag alltså. Vi ska göra ett arbete om Brandsäkerhet som vi ska "redovisa" för ett fritis. Hur kul låter inte detta på en skala mellan 0-5 ? Jag skulle säga 0.1.

När vi fick denna uppgift för ca en halvtimme sedan så kände jag att det kanske ska bli kul att genomföra den. Men så slår det mig att vi aldrig har haft någon riktigt brandövning på skolan under snart dessa tre år som vi gått här.
På grundskolan hade vi minst en övning varje termin och det var jättebra då, men här på Kagg? Varför inte?

Jag vill åtminstonde ha det. Jag har ingen aning om vad jag ska ta vägen. Förmodligen springer jag hem om olyckan skulle vara framme. Marinanne har sagt att vi ska springa till frisör och sen ut  på parkeringen.
Nu sitter vi i alla fall här och försöker komma på vad vår PPT ska innehålla. Inte så lätt men det ska vl gå. Redovisningen sker den 27 april i alla fall. Nästan en hel månad har vi på oss.

Christopher ska på presskonferans snart. Om det nu blir så mycket återstår väl att se. Håkan påstod att alla tidingarna skulle komma plus SVT och TV4. Jag tror bara Barometern kommer. Inte ens TV4 eller SVT kom när vi åkte till Italien. Plus att vi faktiskt vann ett av de finaste prisen; SPECIAL RECOGNITION TO THE JURY

Vår reklamfilm går att titta på http://www.food-4u.it/video/video2006/video_31.htm

Nej nu ska vi gå och äta.

Ciao!

Kommentarer

Skriv vad du tycker om inlägget:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mailadress? (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?

Vad ville du lille vän?

Trackback
RSS 2.0