Gah! Spännande

Ishockey på TV och Dator just nu. Sitter med livesädningen på från Kanal5 och jag har bevittnat 2 perioder. Där den andra perioden blev den händelserikaste i semifinalserien. Fasen så spännande. Ett tag var dom uppe i 106 utvisningminuter plus två matchstraff. Utvisningminutrarna har säkert ökat nu, kanske 120 minuter?
De enda som är dåligt är att HV ligger under. Fasen dom måste ta sig till Final!
HV vänder nu i tredje, hoppas jag.

Har titta på TV4 i mellanåt, är ju något som heter Supercupen som sänds där. Ingen aning om vad det är för mening med att ha en cupfinal som inte ensa har haft ett cupspel? I alla fall så spelar Elfborg - Helingborg.
Elfsborg ledde när det va tio minuter kvar.
Jag har inte hört något, men jag antar att Mikkaela är där?

Nu startar snart sista perioden.
Det är inte över fören klockan slår 20.00 i tredje perioden.

Kommentarer

Skriv vad du tycker om inlägget:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mailadress? (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?

Vad ville du lille vän?

Trackback
RSS 2.0