Halvlek

Sitter och tittar på Nordirland-Sverige.
Zlatan är tillbaka i landslaget. Över 500 dagar har han varit borta och jag har inte saknat honom ett dugg. Men det är många med mig som inte delar den åsikten. Många journalister har hyllat honom för att han kommit tillbaka. Men ärligt, visst han har gjort mål i Inter men han är fan inte bra i landslaget.
Tacka vet jag Marcus Allbäck. Hade Lagerbäck spelat med Allbäck istället för Zlatan i åttondelsfinalen i sommras hade vi nog inte haft den formidabla oturen. Visst domaren ska man inte klaga på, men han var kass då.
Och ikväll dömmer domaren som håller på Ajax och visar det öppet i matchen han dömde.

Nu står det 1-1 efter en halvlek. Elmander gav Sverige ledningen med vi tappade den efter några minuter när mittbackarna nickade ihop och en Nordirländare bara hade att lobba bollen över Isaksson.

Väntar spänt på andra halvlek nu.

Mikkaela är du med mig?

Kommentarer
Postat av: Mikkaela

Nu kommer den jävla pajasen in på plan också.
Nu ska vi få se på clown fotboll

2007-03-28 @ 21:51:21

Skriv vad du tycker om inlägget:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mailadress? (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?

Vad ville du lille vän?

Trackback
RSS 2.0