Prov och sånt

Första lektionen missade jag idag tack vare att jag skulle plugga religion. Men jag kunde inte ett skit på provet ändå, tror jag. Ulf sa ändå att det såg bra ut när han tog in provet och för-rättade, så jag hoppas på minst ett VG på provet. I alla fall så känns det som det kommer bli det.

Innan historian så hade vi en tyst minut nere i matsalen för Viktor.

Ikväll ska jag se på ishockey, semifinal 5 av 7.
Men innan det så blir det att följa Kalmar FF via benno.se för att se om vår förlustfria svit håller i sig. Egentligen borde jag åka ner till Lovers för att titta på matchen nu när det är så fruktansvärt fint väder.
Jag har inte sett en enda match med Kalmar FF i år, vilket jag skäms oerhört mycket över.
Det är ju bara 11 dagar kvar nu till jag förhoppningsvis ska få se första matchen, dock på TV.
Jag hoppas verkligen jag slipper jobba den 15 april också. Jag blir förbannad om fallet är så.

This is all for now.


Kommentarer

Skriv vad du tycker om inlägget:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mailadress? (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?

Vad ville du lille vän?

Trackback
RSS 2.0