Emigration, varför stannade ni inte i Sverige?

Blir less på ett arbete som ska in idag. Jag har bara mäktat med att få ihop en sida och några ynka få rader.
Sammanlagt ingenting kan tyckas. Mest upprepningar i texten. Men jag får väl skicka in den i alla fall.
Kunde inte folket stannat i Sverige, då hade jag sluppit att skriva om detta.
Fast de klart, då hade jag fått ta en ännu svårare fråga.
Vad sägs som; Motsättningar mellan nord- och sydstater som ledde fram till inbördeskriget. Eller den här; Revolutionen i Ryssland.

Sen muntligt prov med Stina, Moa och Kajsa idag också.
Vågar man hoppas att någon stannar hemma så man slipper det?

Kommentarer

Skriv vad du tycker om inlägget:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mailadress? (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?

Vad ville du lille vän?

Trackback
RSS 2.0