Annica har gett mig en hård nöt att knäcka

När det är lördag och allt så pratar man oftast med Annica på affärsparkeringen i en timme minst. I femton minusgrader och halv storm samt snöblandat isigt regn står man där och pratar gamla minnen. Det är trevligt. Trotts att det är kallt.

Idag var inget undatag.
Annica kom med ett erbjudande.
Att vi ska åka till Kanarieöarna nu till vintern.
Det är bara de att jag sagt till Telenor att jag inte skulle åka någonstans i jan-feb-mars. Attans!
Jag vill verkligen med dom. Andreas, Annica och lill-knubbisen vill nog också det. Lill-knubbisen blir inte glad om jag tackar nej sa Annica. Hur fasen ska jag göra? Hjälp?
Det är ett jäkla dilemma. Nu hoppas man lite på att den andra intervjun blir intressantare på tisdag och att man kan avboka Telenor och säga att man fått annat jobb på annat håll. Tisdagens intervju kanske ger mig ledighet under februari. Telenor gav verkligen INGEN ledigt under utbildningen som varar i 7 veckor från och med 14/1.
Jävla skit.

Ikväll åker jag i alla fall bort till huliganerna i Skärlöv för att titta på fotbollen, Spanien-Svergie.
Jag hoppas jag är välkommen. Annica sa att jag var det i alla fall, men med lill-knubbisen kan man inte veta ;)

Kommentarer
Postat av: denke

du är välkommen^^ litegrann iaf, hihi

2007-11-17 @ 18:03:47
URL: http://deenkee.blogg.se

Skriv vad du tycker om inlägget:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mailadress? (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?

Vad ville du lille vän?

Trackback
RSS 2.0