Måste få skiva

Det var ett tag sedan jag skrev en lång blogg. Minns knappt när det hände senast men nå väl.
Det har hänt lite saker här omkring som tagit tid och man tar sig inte riktigt tid för att skriva av sig. Men idag tänkte jag att det måste bli av. Vad är det då jag ska skriva om? Ja, det vet jag knappt. För att vara uppriktig så har jag inte den blekaste aning om vad jag ska skriva om. Kanske min ångest över att inte ha ett jobb? Eller att fotbollsäsongen är över och jag tvingas titta på den där sporten som kallas ishockey på Canal+?
Vad ska jag skriva om? Hjälp tack.

Kristin och jag var och handlade på det förbjudna stället idag i Kalmar, Ica Maxi.
Ja det är lite förbjudet att handla där, eftersom vi bor granne med en Ica-affär som också ärmin arbetsplats då och då när jag får hoppa in extra.

Efter en stund inne på Maxi
Kristin:"Andreas, vart är Annica och Dennis?"
Jag:"Hur ska jag kunna veta det?"
Kristin: "Jaha, men jag trodde dom var med oss och handlade idag, dom är alltid med oss och handlar, dessutom är dom roligare än dig och handla med."
Jag: "Jasså det säger du?"
Kristin: "Ja precis så är det"

Ja, saknaden efter Andreas, Annica och Dennis är väldigt stor, alltid.
Det är kul när vi gör något tillsammans.

Detta handlade min blogg om idag.
Tack för att ni tog er tid att läsa den.

Kommentarer
Postat av: denke

vi får ju träffas lite oftare tycker jag allt. det vore trevligt:)

2007-11-10 @ 14:01:20
URL: http://deenkee.blogg.se

Skriv vad du tycker om inlägget:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mailadress? (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?

Vad ville du lille vän?

Trackback
RSS 2.0