Vad jag önskar mig i julklapp

Kalmar FF släpper säsongs-DVD



Fotbollsåret 2007 blev ett framgångsrikt år för Kalmar FF. Med stora silver i Allsvenskan och ett guld i Svenska Cupen så har Kalmar FF gjort den bästa säsongen någonsin i föreningens historia. Detta kommer vi att fira med att ge ut en DVD på fotbollsåret 2007.


Snart finns alltså chansen att återuppleva alla minnen från Allsvenskan och Svenska Cupen genom Kalmar FF:s års-DVD. Filmen kommer innehålla samtliga mål från Allsvenskan, matchbilder från Svenska Cupen men även intervjuer med Henrik Rydström och Nanne Bergstrand som summerar säsongen som gått.


DVD filmen kommer att finnas till försäljning i början av december och kommer bli en perfekt rödvit julklapp till dig själv eller till dina nära och kära som också håller på Kalmar FF. Med andra ord är julklappsköpet räddat.

Priset för ett oförglömligt år är 129 kronor och filmen kommer säljas i vår souvenirshop nere på kansliet till att börja med.

Vem köper denna till mig?


Kommentarer

Skriv vad du tycker om inlägget:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mailadress? (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?

Vad ville du lille vän?

Trackback
RSS 2.0