Vilken utklassning och uppvisning

Satt igår och tittade på House som jag alltid gör på tisdagarna. Säsongsvaslutning igår av serien och det var verkligen en avslutning det. Blir abstinensen för stor under uppehåller kan jag alltid zappa över till Canal Plus. Oavsett om det är ett gamalt avsnitt som visas där, är det alltid lika roligt att titta på det. House är kult!
Men det är inte House som är det väsentliga i sammanhanget.

Måns hörde av sig en bit in i programmet och undrade om jag tittade på matchen som gick på sexan, Champions League Liverpool-Besiktas. Vilken jäkla tur jag zappade över då. När jag kom in i matchen så hade Liverpool redan 2-0. Så jag tänkte att denna matchen är körd, blir inga fler mål. Zappade över till House igen.

När house väl var slut gick jag över ill sexan igen. Då fick jag se 6 stycken mål. Herrejävlar tänkte jag.
Uklassning och målrekord alla kategorier i Champions League. Jag minns när Man Utd vann med 7-1 mot Roma, men detta var roligare och se. Messade Måns och sa att "För en gångs skulle hade dom valt rätt match på sexan". Han höll med.

Kommentarer
Postat av: denke

det är inte alls uppehåll ju. eller jo, men bara i en vecka :)

2007-11-07 @ 12:06:57
URL: http://deenkee.blogg.se
Postat av: Lilla Andreas

Det är visst uppehåll ju.

Det kommer fem stycken Best of House avsnitt om två veckor :D

2007-11-07 @ 13:10:03
URL: http://iseeu.blogg.se

Skriv vad du tycker om inlägget:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mailadress? (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?

Vad ville du lille vän?

Trackback
RSS 2.0