Första uppgiften är inlämnad

Att gå kursen Digital bildbehandling måste vara hur slappt som helst.
Vi fick en inlämningsuppgift för två veckor sedan, men det finns ingen deadline för när inlämningsuppgifter ska vara inlämnade. I alla fall har jag idag lyckats knopa ihop bilden som skulle in, med en kortare beskrivning. Ni kan titta på bilden i bild(Lunar)dagboken från idag. Där fnns en före och efterbild.

Oh idag kom jag på en sak, att jag saknar Kalmar.
Jag var där idag, då såg jag Skällby och Funkabo. Man kunde nästan se huset där Dennis och Andreas bor.
Då fick jag sånna där vibbar man brukar få på msn ibland. Jag vill tillbaka in till stan. Där vill jag bo. Jag är ingen lant slash bondemänniska. Det är i stan jag ska bo. I Kalmar. När jag slutat jobba på Alby-Boden nu i oktober ska jag nog flytta in där och bo där fram till jul. Någon som hakar på?

När jag sitter vid datorn nu så lyssnar jag på Nightwish.
Bara en liten parntes i mitt  meningslösa liv. Men Nightwish är bra.

Fotbollsfrun is tha shit btw


Kommentarer
Postat av: denke

jag hänger på! att bo i kalmar alltså(A)

2007-10-04 @ 21:39:59
URL: http://deenkee.blogg.se

Skriv vad du tycker om inlägget:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mailadress? (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?

Vad ville du lille vän?

Trackback
RSS 2.0