Inspirerad av denke

Som vanligt på morgonen tittar man alltid till nyheter, sport och bloggar samt vad som skrivits under natten på diverse Kalmar FF-relaterade hemsidor. Så även idag.
Börjar alltid min läsning hos Dennis. Där hade han skrivit idag att han fastnat för Within Temptation.
Då kom jag och tänka på Nightwish. Det är också ett förbaskat bra band. Kan inte bestämma mig för vilket av dessa två band jag tycker om mest. Har suttit och lyssnat på Nightwish senaste skiva Dark Passion Play idag, efter att jag läste om Dennis musiksmak.

Idag har jag suttit och pillat lite med Hulterstad AIK:s hemsida och Albylen.
Det ska ju vara 70-årsfest i november så jag har lagt in program osv på den ena sidan, och på den andra har jag fixat lite tider som inte kommit upp som dom skulle. Skönt att ha det avklarat i alla fall.

I eftermiddags tittade Annica förbi. Fast det var nog mer att jag tittade till henne.
Vi stod och pratade länge på affärsparkeringen. Säkert en halvtimme sammanlagt.
Annica berätade att Dennis tycker det är så tråkigt när inte vi är i stan så ofta, så Annica undrade om vi kunde åka in där någon gång och kanske bo kvar där en vecka eller så. För jag tror det var det du syftade på eller?
Blir du glad i så fall Dennis?

Nästa vecka har jag jobb nästan hela veckan. Känns kul.
Jag börjar redan på söndag denna vecka. Då är det jag som är chef i butiken, tror jag i alla fall.

Tack och bock!

Kommentarer
Postat av: denke

DET VORE AAAAAAAAAAAASKUL! :D:D

2007-10-03 @ 21:00:59
URL: http://deenkee.blogg.se

Skriv vad du tycker om inlägget:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mailadress? (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?

Vad ville du lille vän?

Trackback
RSS 2.0