Jag har ju inte berättat

I två dagar har jag och stora Andreas jobbat på ett fritids i Mörbylånga.
Det var förra veckan tror jag som Lotta, min granne, ringde och undrade om jag och Andreas ville jobba.
Jag sa ja på ett villkor, att Andreas också gjorde det :)
Sagt och gjort.
Efter samtalet kom ångest och nervositeten smög sig på med stora steg. Kanske dumt att skriva smög i så fall?
Äh men strunt samma.

Måndagen kom.
Jag var väldigt spänd på vad vi skulle hitta på med barnen.
Inte blev det bättre av att vissa skrattade åt mig.
Men jag kan bara berätta det att jag har klarat mig riktigt bra med ungarna de här två dagarna jag har jobbat.
Till alla er som tvivlat, jag skulle kunna göra det igen, faktiskt.

Över till något helt annat

Årets sämsta låt alla kategorier är:
Staggs låt(?) "Jag kommer från Stagg" (melodi, Boten Anna)
Ett litet stycke ur texten:
Jag kommer från stagg, precis som Jenny hatar jag Lars Kagg.
Där luktar mögel, diselbög och fis.
...
Den skolan ja den borde rivas ner
Så vi slapp att någonsin se den något mer

Andreas, Annica och Dennis, en fråga till er.
Imorgon, ska vi hitta på något? Förutom bordtennis på kvällen som jag hoppas ni ska på?
Eller ska vi göra något på torsdag? Bowla? Bio?
Hör av er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du skulle väl ut och köra bil imorgon?:P

2007-10-30 @ 22:34:34
URL: http://annicka21.blogg.se

Skriv vad du tycker om inlägget:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mailadress? (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?

Vad ville du lille vän?

Trackback
RSS 2.0