Man kan nästa säga att jag är chef den kommande veckan

Kommande vecka är familjen Fredriksson utomlands, därför ska jag och Andreas jobba i affären tillsammans med Jessica och Martina.
Jag själv börjar jobba idag, en liten mjukstart sådär på söndagen. Endast fyra timmar, men det kan vara nog så jobbigt.
Eftersom jag bor närmst affären, endast 20m till entrén så kan man säga att det är jag som är "chef" denna vecka.
I alla fall vill jag tro att jag är det.
Men det finns dom som har högra ranking inom affärslivet än jag. Till exempel stora Andreas.
Men jag bor närmst.
Willy sa att vi skulle hålla koll på affären åt honom i alla fall.

I veckan hoppas vi på många kunder!
Idag vet jag i alla fall att det kommer minst tre stycken, kanske fyra.
Mamma, Annica, Dagmar och sen har Dennis lovat att kanske komma.

Vi ses på ICA Alby-Boden den kommande veckan gott folk!

Kommentarer
Postat av: denke

tror du att du hinner installera självscanning innan dom kommer hem?(A)

2007-10-07 @ 10:36:20
URL: http://deenkee.blogg.se
Postat av: Lilla Andreas

Jag ska försöka hinna det.
När dom kommer hem ska det inte längre heta ICA-Nära. Utan det ska heta ICA SuperKvantumMAXI-Nära Alby-Boden. Jag ska inkludera alla fyra ICA:s områden i namnet. Och givetvis ska det finnas "blip-blip"

2007-10-07 @ 10:41:32
URL: http://iseeu.blogg.se

Skriv vad du tycker om inlägget:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mailadress? (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?

Vad ville du lille vän?

Trackback
RSS 2.0