Nostalgi; En fyra för tre

Idag har jag tänkt lite.
Jag kanske vill bli polis, men det är nog långt bort.
Av 9000 sökande förra året så kom endast 700 in. Jag har ingen chans med andra ord.
Sen måste man kunna massor av saker, bland annat Engelska, och det är inte en av mina starka sidor.
Men polis skulle man vilja bli ändå.

Sen har jag kommit på en sak.
Jag älskar serien "En fyra för tre". Det är nostalgi det.
Om det är någon som har alla avsnitt får ni hemskt gärna kontakta mig.
Jag har hittat första avsnittet på youtube som är indelat i tre klipp.
Jag lägger in dessa klipp här avslutningsvis, för att ni ska se hur bra serien var.

En fyra för tre: En karl i huset, del 1 av 3


En fyra för tre: En karl i huset, del 2 av 3


En fyra för tre: En karl i huset, del 3 av 3

Kommentarer

Skriv vad du tycker om inlägget:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mailadress? (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?

Vad ville du lille vän?

Trackback
RSS 2.0