Tjejslakten fortsätter i Idol

Jag har inte skrivit på ett tag i bloggen.
Anledningen till detta är att jag haft lite och göra hemma, samt att jag inte vetat om vad jag skulle kriva om.

Men idag, eller ikväll kanske jag ska säga blev jag så förbannad, så jag måste skriva av mig.

Tittade på det här programmet som kallas Idol på TV4, som många med mig gör i Sverige.
Visst, ett bra program och så vidare. Om det inte vore för en sak.
Alla dessa jävla 12-åriga tjejer som röstar på killarna i programmet, enbart för att dom tycker dom är söta, inte för att dom har kass röst eller bra röst.

Ikväll var Sam klart sämst av alla.
Det borde varit Sam som hängt löst och åkt ut
Mattias borde aldrig stått där, han var grymt bra.
Inte Amanda heller, som var okej, men inte bäst.
Evelina borde aldrig hängt löst, min idol är ute ur programmet nu, tack vare er, ni 12-åriga tjejer som röstar på den snyggaste idolen. Kan ni inte titta på något i stil med Top Model Men istället?

Detta var fjärde veckan i rad en tjej fick lämna Idol.
Jag blir så förbannad på detta.

Ta ert ansvar TV4 och stoppa slakten av tjejer. Det kommer enbart finnas killar kvar när fem program återstår.

Kommentarer
Postat av: Nilla

Håller fullständigt med. Fan va jag hatar alla fjortis tjejer i 12 års ålder som ringer in.. Jävla samhälle!

2007-10-27 @ 10:17:43
URL: http://nillasliv.blogg.se

Skriv vad du tycker om inlägget:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mailadress? (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?

Vad ville du lille vän?

Trackback
RSS 2.0