Bihåleinflammation

Det är första gången jag råkat ut för detta fenomen, eller sjukdom, vad man nu kallar det.
Försöker att lindra värken genom att göra följande;

- Försöker röra på mig måttligt, till exempel genom att promenera.
- Har fixat massor med extra kuddar under huvudet när jag ska försöka sova. Ligger man högt med huvudet tydligen så kan svullnaden minska.
- Försöker att andas in ånga eller fuktig luft då och då, eftersom fukten tunnar ut det som täppt till.
- Dricker kopiöst mycket vatten också, eftersom det tunnar ut vätskan.

Nu låter jag som en doktor.

Fick ofantligt ont igår när jag körde bil. Vet inte varför, men det bara small till. Ska försöka undvika att köra bil medan jag har ont hade jag tänkt, men jag vet inte om jag kommer lyckas.


Kommentarer

Skriv vad du tycker om inlägget:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mailadress? (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?

Vad ville du lille vän?

Trackback
RSS 2.0