"Den som ropar efter mycket mister ofta hela stycket"

Så låter ett gamalt ordspråk.
Och genom det har jag lärt mig något av idag.
Igår satt jag och höll tummarna och hejade både på Göteborg och Elfsborg.
Det blev också oavgjort där som jag ville. Hpnade till och med Mikkaela för resultatet.
När det gällde min match, idag, så såg det på pappert ut att bli en klar seger till Kalmar FF.
Något jag nu efterråt fått äta upp. Matchen slutade 2-2.
De var inte GAIS som var bra, utan det var Kalmar som var dåliga.
Så kan man sammafatta det.

En sak till Mikkaela; Prova att uppdatera webbläsaren, jag uppdaterar min blogg VARJE DAG.

Tack och bock.


Kommentarer

Skriv vad du tycker om inlägget:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mailadress? (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?

Vad ville du lille vän?

Trackback
RSS 2.0