Digital bildbehandling

Så har man då äntligen tagit sig igenom den första lektionen i Digital bildbehandling.
Det som sades på lektionen av Mattias var till stor del mycket av det jag redan visste. Men jag lärde mig också ett och annat nytt trick och verktyg. Bland annat hur man fortsätter markera en markering i Photoshop.
Jag tror jag kommer få mycket nytta av kursen. Visserligen är den rätt "slapp" men ändå, det är ett tempo som passar mig.

Vet inte riktigt om jag ska fixa Photoshop CS3 eller om jag ska hålla mig till CS2.
Minns att Mattias visade någon funktion som jag tyckte var rätt häftig som bara finns i CS3.
Blir nog att fixa CS3 ändå med tiden skulle jag tro.

Jag undrar föresten vad Annica och Dennis har gjort idag.
Dennis har jag haft lite koll på idag, han har ju skickat mig massor med bilder fårn Stockholm.
Dom finns att beskåda både i hans bilddagbok och i min.

Jag hoppas föresten på att vi ska på BioRio någon gång under veckan.
Borde finns tid till detta borde man tycka eftersom bion går på kvällarna.

Nehe, nu ska jag leka vidare i Photoshop.

Tack och bock.


Kommentarer
Postat av: denke

biorio today?

2007-09-11 @ 11:25:29
URL: http://deenkee.blogg.se
Postat av: Mikkaela

Var det inte du som hade börjat uppdatera dina blogg varje dag ^^?
Man ser inte mycket av de där uppdateringarna. .

2007-09-16 @ 17:42:16
Postat av: mikkaela

Andreas, vet du vad? Nu är jag inne på skolans dator och kikar och det är fortfarande inte uppdaterat så det måste vara ngt fel på bloggen. .

2007-09-20 @ 07:48:18

Skriv vad du tycker om inlägget:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mailadress? (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?

Vad ville du lille vän?

Trackback
RSS 2.0